Tre kilo för lite..

Igår var jag duktig och tog en långpromenad med min kompis Pia. Vi gick en sväng genom området och herre gud vilka hus det finns här! Jag ska nog gå den vägen imorgon och ta lite kort på husen, det är helt galet!

Idag har jag varit ledig vilket betyder sovmorgon. Så skönt att få sova ut. Jag låg kvar i sängen ganska länge och skypade med Frida och sedan käkade jag frukost och skulle duscha, men då fanns det visst inget varmvatten, kul! Så jag fick strunta i duschen och åka in till Oxford street ändå. Där kollade jag i affärer och köpte en julklapp till min kära syster. Och så hittade jag massor med fina kläder, men jag köpte inget duktig som jag är. Jag ångrar mig dock och ska nog åka tillbaka någon dag snart och köpa det.

När jag kom hem vid 3 bestämde jag mig för att jag skulle ta en sväng med min bil bara för att hålla igång körandet lite. Det gick bra, bättre än vavd jag trodde. Jag åkte den vägen jag och Pia gick igår. Det ändå som gick fel var väll att jag körde förbi mitt hus när jag skulle hem så jag fick köra en liten omväg.

När jag kom in sedan stekte jag ägg och macka, supergott. Jag har inte ätit det sedan mamma gjorde det innan jag kom hit. Efter det skypade jag med Simon och greja i mitt rum. Vid 5 kom varmvattnet tillbaka (trodde jag) så jag fyllde badkaret, tände massa ljus och satte på Sunes jul på datorn. När jag sedan la mig ner i badkaret kände jag att det inte var så varmt så jag skyndade mig där i och klev snabbt upp.

Nu på kvällen har jag packat min resväska jag ska ha med mig när jag kommer hem nästa vecka. Jag har packat det mesta, men ändå har jag 3 kilo kvar, hur kunde det bli så? Jag trodde jag skulle ha med mig för mycket.. Jaja, det är ju bra att det är för lite än för mycket.


Imorgon blir det jobb igen. Hoppas du har det bra!
Kram Malin

Kommentarer
Postat av: emma

åh va roligt det är att läsa om allt du gör malin! :D

2011-12-21 @ 12:05:50
URL: http://eemmafoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu