Äntligen fredag!

I morse när jag hade vaknat och gjort mig iordning hörde jag ett glädjerop uppifrån, det var Ava som ropa "SNOOOOOOW" så att hela huset vaknade. Jag var ju tvungen att kolla så jag drog bort gardinerna och det snöade supermycket :D Så roligt! Det snöade ända fram till 11-halv 12. Nu skiner solen istället.

Igår jobbade jag heeeela dagen. Alltså från kvart i 8 till 6-7 någon gång. Inte så konsigt att det var så svårt att gå upp i morse..

Idag har jag städat, städat, städat och tvättat. Nu är jag ledig fram till ikväll tror jag (hoppas jag). Tjejernas farmor och farfar kommer hit eftersom Leon fyllde år i onsdags. De ska ut ikväll så jag blir barnvakt. Det ska bli mysigt. Vi ska kolla på disneychanels "the roadtrip movie" som har premiär ikväll. Eftersom jag har kollat på typ varje avsnitt av Good luck Charlie sen jag kom hit ser jag faktiskt fram emot att kolla på deras film.

Nu ska jag ner och göra varm choklad och sätta mig och läsa lite tidningar jag fått av N. Det kasnke blir någon film också..

Kramar Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu