5-6 december

Hej!

Gårdagen började sådär eftersom tjejerna var jättesega på morgonen och vägrade klä på sig.. Efter mycket tjat blev de klara och vi gick ner. Då blev det städ i några timmar och sedan skype med Frida och mamma. På eftermiddagen kom tjejerna hem och hade två kompisar med sig eftersom kompisarnas bror skulle opereras. Så då blev det passning av 4 stökiga små barn.. Det gick okej, jag har varit med om mycket värre. Till kvällsmat blev det wraps med kyckling, philadelphia, gurka, paprika, ost och majs. Mums!! När kompisarna hade åkt hem blev det bad och film med mina tjejer. Vid halv 8 kom min kompis Pia hit och vi höjde julstämningen med att kolla på grinchen och äta pepparkakor!! :D

Idag var ena tjejen ännu värre på morgonen än igår, SUCK! Den andra var dock supergullig, det gillar vi. När de åkte blev det frukost. Eftersom jag har börjat äta lite nyttigare nu gjorde jag gröt, tog lite kalorisnålt socker på, klämde ut saften ur en clementin och hade lite banan på. Det blir supergott! Så ska jag göra varje morgon. Efter frukost blev det lite städ och nu sitter jag i min säng och fryser.. Jag har elementet på max, men jag tror det bara är igång på kvällen eller nått för det är jättekallt nu..

Ikväll ska jag iväg med familjen och kolla på stora tjejens christmas show! Det ser jag supermycket fram emot. Imorgon ska jag in till Oxford och köpa lite julklappar och sedan hem och jobba igen :)

Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu