Elionora - camden - covent garden - picadilly - oxford

Hej! Jag tänkte skriva igår kväll men jag fick rycka in som barnvakt så jag skriver idag istället.

Jag trodde att gårdagen skulle bli lugn eftersom tjejerna skulle iväg på kalas och balett och M skulle på sleepover på kvällen. Vid 11 frågade N om jag kunde följa med A på födelsedagskalaset och ja, det gjorde jag. Det var verkligen inte lugnt med 20 barn i en lokal med hoppborg, discomusik, lekgubbe och tomten. Vid 2 var jag hemma igen och då gick jag upp och vila en sväng. Sedan gjorde jag mina sysslor och var med barnen lite. Vid 5-6 någon gång åkte M iväg på sin sleepover, men istället för en lugn mysig kväll med A, kom hennes kompis Bella hit och skulle sova här. De var väldigt skrikiga och hoppiga och lite jobbiga. Vid halv 10 tog N över efter en lång middag med lite mat uppätet (av tjejerna) och ett långt blött (för min del) bad.

Idag har jag varit ledig och jag har spenderat dagen på många platser i London. Först mötte jag upp en tjej som heter Sara vid en svensk kyrka. Vi kollade på luciatåg och sjöng lite, sedan åt vi lussekatter och pepparkakor! :D Jag köpte även med mig lite peppisar eftersom jag var så sugen.
Efter detta åkte vi till Camden market och kolla lite, sen åkte vi till Covent garden och jag köpte en julklapp till mor och far. Sedan åkte vi till Harrods och där köpte jag en julklapp till. Efter det åkte vi till picadilly circus och gick in i M&M affären och kolla, sedan åkte vi till oxfordstreet och kolla och käka. Nu är jag äntligen hemma efter att ha stått och väntat väldigt länge på ett tåg.

Hoppas du har en bra andra advent!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu