2 december

Min bil
God kväll!

Jag sitter i mitt rum med massa tända doftljus, äter kakor och skypar med Simon. Det kan inte bli så mycket bättre tror jag. Snart kommer barnen hem från deras barnkalas och då ska vi har pyjamasparty och kolla på film eftersom jag är barnvakt ikväll. Det ska bli mysigt :)

I morse när jag vaknade satt lilla Ava utanför min dörr på trappan med sin chokladkalender och vänta på att jag skulle komma upp med min. Söta Ava!

Idag har jag hjälpt N att slå in massa massa julklappar till barnen. Det gick faktiskt bra, men jag förvarnade om att jag är väldigt dålig på att slå in paket.. Efter en lång stund med många paket satte jag mig i min lilla bil och körde efter N som körde sin bil. Jag ville åka till Tesco (ica) och köpa nagellacksborttagning och sånt :) När jag svängde in till Tesco fortsatte hon förbi för att göra det hon skulle göra. Jag parkerade så långt bort som möjligt där det var minst bilar. Parkeringen fixade jag på första försöket. Bra Malin!

Problemet när jag var klar på tescos var att jag skulle hitta hem igen. Jag är världens sämsta på att hitta, men jag tänkte att jag i alla fall kunde försöka hitta hem. I värsta fall skulle ju Natalie få leta upp mig bara.. Värre än så är det ju inte.
Jag började i alla fall köra hem och tänkte att "här kankse jag ska svänga" och så svängde jag och så åkte jag en bit och hoppades på att det skulle komma någonting som såg bekant ut.. Och det gjorde det.. Sen tänkte jag "här kanske jag ska svänga" och så tänkte jag hela vägen hem. Och jag hittade rätt! :D

Hoppas du har en mysig 2a december
Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu